2011. július 9., szombat

Újra itthon

Végre itthon ismét! Kedden utaztunk el, tehát mindössze 4 napos volt ez a mini-szünidő, és nagyon nagyon jól is sikerült, de azért jó újra itthon! Csináltam kb ezer képet, amit alig várok, hogy albumba foglaljak... Holnap mutatok is belőlük néhányat.

Most így este nem bírtam ki, hogy ne kukkantsak bele kedvenceim honlapjába...

Mindjárt egy csomó újdonság, örömhír fogadott! :)

Pl. a My Mind's Eye oldalán sokat lehet nyerni, aki tud angolul, feltétlen olvassa át! A lényeg, hogy meg lehet nyerni egy csomó új papírkészletüket, csak kommentet kell hagyni!

A másik a Rayher és a SB.hu közös mega-kihívás sorozata, ami 9 hónapon keresztül fog zajlani, és eszméletlen nyeremények vannak!!! Nézzétek csak meg a linket! :)

és végül, de nem utolsósorban számomra az egyik legnagyobb örömhír: jön a GR45 új line-ja, az ABC Primer!!! Robin Shakoor az egyik kedvenc alkotóm, az ő honlapján (neve a link) megnézhetitek, legalábbis egy kis részébe bekukkanthattok. Én személy szerint alig vááááááárom! :D

Most megyek, lemosom magamról a nyaralást, aztán kidőlök, holnap pedig mutatok egy-két fotót az én gyönyörű srácaimról, amint pcsenyepirosra égnek a medencében! :) Ja, mellesleg én járok az élen vörösségben, szóval lapjára állítva fogok aludni... :(

szép álmokat!

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése