2013. április 9., kedd

Esküvői album

Ma megmutatnám azt az esküvői albumot, amit barátnőmnek készítettem néhány hónapja.

Mérete nem is annyira kicsi, kb 8x10x2.5 inch-es, elég vaskos és nagy lett, rengeteg fotó fér bele. Tele van zsebekkel, tag-ekkel, rejtett helyekkel; egy részét nem tudtam fotózni, mert a már beletett képeket a fotóalapokkal menyasszony kivette :( Pedig olyan szépek voltak...:)

Hátul egy DVD-tok is helyet kapott az esküvői DVD-nek.

Az oldalakat nem akartam túldíszíteni, igyekeztem visszafogni magam :)

A Webster's Pages egyik vonalát használtam, az In Love-ot; jelen pillanatban ez az abszolút kedvencem, ha esküvő a téma.
Örülnék, ha kommentben megírnátok, Ti mit szerettek, nektek mi tetszik ebben a témában - papírok, kiegészítők, minden érdekel! :)


Íme a képek:









Köszönöm, hogy itt jártál!

xoxo

1 megjegyzés: