2011. március 4., péntek

Képeslap Emilnek

Jó reggelt mindenkinek! Végre egy napsütéses reggel, igaz, hőgutát még nem kapunk...

Ma reggel is gyors leszek, csak egy képeslapot szeretnék megmutatni nektek, ez volt a legelső, amit készítettem, de imádtam csinálni! Férjemnek készült, sok-sok szeretettel...

Kristina Werneren kívűl Peet-et tartom abszolút kedvencemnek, ha képeslapkészítésről van szó. Ezt a lapot is tőle lifteltem (a fene tudja, az én időmben ezt még koppintásnak hívták... :) LOL), nem bírtam neki ellenállni.

Íme:



A fényképező és szerkesztő technikám még mindig segítségért kiált, úgyhogy ha bárkinek van bármi jó ötlete ezzel kapcsolatban, ne habozzon megosztani velem... :)

A lap belsejében zseb van, oda egy fényképet tettem Buburól és magamról. A szélét kézzel varrtam, ez látszik is sajnos rajta, és a kidolgozás sem valami precíz, de utólag okosabb az ember...



Felhasznált anyagok
: Bo Bunny papír (
Flutter Butter, egyik nagy kedvencem), Bo Bunny miltonok, Rayher-es szalag.

Mindent összevetve nagy kedvencem.

Szép napot mindenkinek, végre pénteeeeeeeeeek!!! :)

XOXO

1 megjegyzés:

  1. Csodaszép! Koppintás ide vagy oda, így formálódik a saját stílusod.

    VálaszTörlés