2012. január 25., szerda

Helyzet

Szóval az úgy volt...

Nem akartam ismét eltűnni, de ez van, ha az ember lánya dolgozik, gyereket próbál nevelni, több-kevesebb sikerrel, és még úgy csinál, mintha háztartást is vezetne. ...

Ráadásul várom a naaagy megrendelésemet, hogy megérkezzen, tele mindenféle finomsággal (Simon), addig stagnálok.

Másrészről ezer dolgot csinálok egyszerre ismét: egyszer egy babás chipboard albumot Prima Pixie-Glen-jéből; aztán egy Timepiece albumot a Scrap-kreatúra óraalbumából, szintén chipboard alap; és elkezdtem egy tag-albumot is (Tim Holtz-féle tageket rendeltem a múltkor Simontól, és véletlenül egy méretből többet küldtek, illetve 3 féle méretet rendeltem és csak 2 félét küldtek, viszont abból sokat :) Így úgy döntöttem, abból is albumkát készítek. Ehhez a Graphic 45 Once upon a Springtime készletét használom - a nagy szerelem...:) Ezt majd Bubu tavaszi képeihez szeretném felhasználni.

Mutatok majd részletfotókat a héten, de hogy mikor lesznek kész...passz.

XOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése