2012. január 29., vasárnap

Prima Romantique mini - The Best Moments

Végre elkészült az a mini albumom, amit már elég régóta tologattam ide-oda az asztalomon, valahogy egy bizonyos ponton megállt az ihlet, na meg nem voltam elégedett a hozzávalókkal. Na de aztán a posta nemcsak a hozzávalókat hozta meg Simontól, hanem az ihletet is, szóval gyorsan befejeztem. Igazából ötlet volt, csak azt nem tudtam eldönteni sokáig, milyen vonalon haladjak, és mennyire kövessem Drew-t, akitől az eredeti ötletet merítettem. Végül többé kevésbé az ő koncepciójánál maradtam. Eleve nem akartam bonyolítani a dolgot amúgy.

Ahogy a címe mutatja, a legjobb pillanatok fotóival szeretném majd feltölteni az albumot, még nem döntöttem el, hogy 2011, vagy 2012, netalántán az elmúlt 4 vagy 34 év legjobb pillanataival...:)

Mutatom a külső fotókat, holnap igyekszem jönni a belső oldalakkal, de a ma este fényhatásai nem kedveznek a fotózásnak...

Amit felhasználtam:
Prima Marketing " Romantique" 6x6 paper pad
sk vágott chipboard-lapok
Petlaoo és Prima virágok
levelek mindenhonnan :)
Orsitól kapott kiegészítő (köszönöm itt is :) )
Martha Stewart széllukasztó és lepkelukasztó
Tim Holtz memo-pins
félgyöngy, gyöngytoll a Rayherből
csipke Röltex-ből :)




Köszönöm, hogy itt jártál!

XOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése