2014. január 2., csütörtök

Let it snow - Emil karácsonyi ajándéka / My husband's Christmas present

Nem volt könnyű kitalálni, mit kapjon Emil karácsonyra, de végül novemberben jött az ötlet, hogy elmegyünk Bubuval profi fotóshoz és készítünk egy igazi karácsonyi sorozatot, leginkább róla, de ha már én is ott voltam... Ezután már adta az ötlet, hogy mi legyen a "kiegészítő" ajándék: valami egyszerű album. Férj nem szereti a bonyolult, csicsás dolgokat, én viszont nem tudok "egyszerűt" alkotni. :) Végül kezembe került egy régen vásárolt, egyszer-majd-valamire-jó-lesz dobozalbum, benne leporelló lapos albummal. Gyorsan megvolt, mert a fotókat csak ki kellett nyomtatni a megfelelő méretben, a papírba beleszerelmesedtem már valamikor október-novemberben (BoBunny: Let it Snow), díszíteni meg nemigen kellett :)
Anyunak ugyanezekből a fotókból készítettem albumot, az nagyobb, és más papírt használtam, de a lényeg ugyanez. Majd később mutatom azt is, de elfelejtettem fotózni az átadás előtt...:)

      It wasn't easy to find out what to give to my husband for Christmas - he buys everything he needs and has no special needs whatsoever, but finally, thanks to Facebook I bumped into a professional photographer's offer, so we decided to make a Xmas series mainly about my son, but once I was there, I gave in so there are some photos about me too...:) 
     The extra present was the box photo album I created really quickly, as my husband doesn't like over-decorated, fancy things, so I didn't have to give many thoughts on decoration :) 
     I had the box in my stash, also I fell in love with the paper earlier, so it was an easy pick... I had to print out the photos in the right sizes and there it was! I hope it is simple enough... There are about 11 pictures in the album. 
     I created an album with the same photos too, but it's slightly bigger, and I forgot to take photos before giving it to her, so I will show that one later.


A doboz teteje - a kesztyűket a Silhouette-tel vágtam








 Köszönöm, hogy benéztél!

Thanks for visiting,

xoxo


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése